Anul acesta, pe 11 iunie, a fost sarbatorita Ziua Internationala a Starii de Bine. Unul dintre elemente care contribuie la starea de bine este nutritia. Michael Yatcilla, Ph.D. – Sr. Vice President, Worldwide Research and Development Herbalife Nutrition, considera ca personalizarea este esentiala atunci cand vine vorba de nutritie. „Credem ca oamenilor ar trebui sa li se ofere o varietate de optiuni sanatoase si sa poata alege produsele care se potrivesc cel mai bine preferintelor lor in materie de arome, utilitate si necesar nutritional”, a subliniat Michael Yatcilla.
Preferintele consumatorilor variaza in functie de varsta, regiune si cultura. De exemplu, 78% dintre consumatorii din SUA spun ca o alimentatie sanatoasa este vitala pentru bunastarea lor emotionala, in timp ce in China, 44% dintre adultii cu varste cuprinse intre 18 si 59 de ani considera ca sanatatea tractului digestiv reduce anxietatea.

Nutritie buna in orice moment al zilei
Cea mai mare cota de piata pe care Herbalife Nutrition o detine este in categoria produselor pentru controlul greutatii. Produsul emblematic Formula 1 – un shake delicios si nutritiv de inlocuire a meselor – a fost cheia acestui succes, fiind adoptat in mod natural ca inlocuitor pentru mic dejun. Herbalife Nutrition a obtinut si in 2022 distinctia Marca numarul 1 in lume la categoria combinata de inlocuitori de masa si suplimente proteice* si Marca numarul 1 la nivel mondial in nutritie pentru wellbeing si un stil de viata activ**.
Michael Yatcilla prezinta cateva dintre produsele disponibile in prezent pe anumite piete, fiecare produs fiind adaptat la preferintele culturale, dietetice si gustative ale fiecarei regiuni:
Optiuni mai sanatoase pe baza de cafeina
Beneficiile consumului de ceai merg dincolo de arta prepararii si savurarea aromei. Ceaiurile concentrate pe baza de plante, intr-o varietate de arome populare, cum ar fi lamaie si piersica, contin cafeina – aproximativ 85 mg la fiecare portie – pentru a ajuta la stimularea metabolismului si revitalizare.
Energia si proteinele sunt prioritare pentru multi consumatori, acestea regasindu-se in produsele din gama de bauturi pe baza de cafea si proteine, o alternativa racoritoare si nutritiva la bauturile tipice cu continut ridicat de zahar, calorii si grasimi oferite in cafenele, fara a face compromisuri in ceea ce priveste gustul. Produsul a fost lansat in America de Nord in 2019 si ulterior si in Romania, putand fi savurat ca si gustare la mijlocul diminetii, ca stimulent dupa-amiaza sau oricand ai nevoie de un plus de energie.
Supe
Preferintele generale pentru masa de pranz se indreapta catre alimente cu gust sarat, asa ca Herbalife Nutrition a dezvoltat mai multe optiuni de supe, iar printre cele disponibile pe piata locala regasim Supa de Rosii Gourmet si Formula 1 Gourmet, cu aroma de ciuperci si ierburi – cremoase si bogate in proteine de inalta calitate, vitamine si minerale esentiale si fibre.
Gustari
Gustarile sanatoase sunt o parte importanta a alimentatiei oricarei persoane, iar gustarile bogate in proteine contribuie la senzatia de satietate. Unele persoane opteaza pentru batoanele proteice Herbalife Nutrition ce contin 10 g proteine, disponibile in arome variate in timp ce altele prefera o cantitate mai mare sau mai mica de proteine, in functie de stilul de viata si de activitatea fizica pe care o desfasoara. Batoanele Herbalife24 Achieve contin 21 g proteine, concepute pentru a sustine obiectivele nutritionale: sunt excelente pe post de gustare intre mese sau dupa antrenament. Acestea contin proteine din zer si lapte pentru a promova cresterea musculara si doar 4 g de zahar.
Gustari sarate sunt si Chipsurile Proteice cu aroma de aroma de barbecue, sub forma de portii controlate pentru a putea fi consumate oriunde te-ai afla, cu 11 g de proteine si doar 135 de calorii pe pachet.
Diversificarea optiunilor de arome si proteine
Esential pentru a avea succes este accentul pe care Herbalife Nutrtion il pune pe informatiile primite de la distribuitorii si clientii acestora pentru a intelege mai bine preferintele si nevoile unice ale fiecarei piete. „Am vrut sa ne asiguram ca gustul, textura si calitatea respecta standardele noastre inalte, iar pentru aceasta a fost nevoie ca cineva din zona sa se ocupe de intregul proces de dezvoltare, care sa stie ce gust trebuie sa aiba o anumita aroma si sa respecte standardele noastre de calitate. Am investit in crearea unor capacitati globale de cercetare si dezvoltare, iar acum avem 6 laboratoare senzoriale in intreaga lume, care ne permit sa dezvoltam mai eficient aromele regionale”, a subliniat Michael Yatcilla.
Formula 1 a fost lansata in 1980 cu o singura aroma: Vanilie. In prezent, la nivel global, sunt aproape 30 de arome diferite, impreuna cu cele specifice fiecarei regiuni, cum ar fi Kulfi in India, Matcha si fasole rosie in China, Cantalup in Rusia, ciocolata cu alune in America Centrala si de Sud si Arroz con Leche in Mexic.
Gama Herbalife24, nutritie sportiva axata pe performanta, ofera produse cu proteine din zer, cum ar fi Rebuild Strength si Formula 1 Sport. Persoanele active pot personaliza aceste produse pentru a-si satisface nevoile nutritionale inaintea, in timpul si dupa sesiunile de antrenament, sustinand performanta si recuperarea eficienta.
Primul shake proteic 100% vegan a fost lansat in 2019 si este disponibil si in Romania. Tri-Blend Select este un shake proteic, fara zahar adaugat si bogat in proteine, ce poate fi consumat ca si gustare in orice moment al zilei. Contine o combinatie unica de mazare, quinoa si seminte de in, pentru a oferi o sursa completa de proteine care sa furnizeze toti aminoacizii esentiali, vitamina C si 7 minerale cheie.
Extinderea gamei de produse pentru nevoi nutritionale unice
Nutritia este complexa si personala: fiecare client are un set unic de nevoi nutritionale care pot evolua in timp. Din acest motiv, Herbalife Nutrition a dezvoltat un portofoliu vast de suplimente alimentare, care cuprinde solutii pentru sanatatea inimii, sanatatea digestiva, imunitate si multe altele. Clienti din intreaga lume folosesc aceste produse de nutritie specifice pentru a-si completa dieta in fiecare zi.
De exemplu, exista mai multe optiuni in portofoliu pentru sanatatea digestiva. Bautura concentrata AloeMax este unul dintre produsele emblematice ale Herbalife Nutrition pentru sanatatea digestiva. Aloe sustine absorbtia nutrientilor: pe masura ce alimentele trec prin sistemul digestiv, nutrientii si apa sunt absorbiti in intestine, astfel incat organismul sa le poata utiliza. Adaugarea unei arome usoare si racoritoare la aloe – cum ar fi mango sau citrice – poate incuraja clientii sa consume mai multe lichide, sprijinind nu numai digestia, ci si hidratarea.
„Investim continuu in cercetare, efectuam teste si cautam modalitati inovatoare de a maximiza beneficiile aloe pentru clientii nostri. Brevetul pentru aloe este cea mai recenta realizare a noastra si rodul muncii echipei noastre stiintifice interdisciplinare. Brevetul recunoaste ca o compozitie unica de suc purificat de frunze de aloe vera are beneficii potentiale asupra microorganismelor din intestin si un raspuns imunitar favorabil. Aceasta cercetare preliminara ne ofera indicii cu privire la directiile in care ne putem indrepta cercetarile viitoare”, a spus Michael Yatcilla, Ph.D. – Sr. Vice President, Worldwide Research and Development Herbalife Nutrition.
Abordarea noastra personalizata a nutritiei si varietatea de optiuni de produse ii ajuta pe Distribuitorii Independenti Herbalife Nutrition sa-si indrume cu succes clientii astfel incat sa faca alegeri mai sanatoase care sa le indeplineasca obiectivele individuale si sa ajunga la acea stare de bine pe care si-o doresc.
Produsele Herbalife Nutrition sunt disponibile doar prin intermediul Distribuitorilor Independenti Herbalife Nutrition. Pentru mai multe detalii accesati www.herbalife.ro.
*Sursa: Euromonitor International Limited; Per Consumer Health 2022ed, Health Shake as per sports protein powder, sports protein RTDs, meal replacement, supplement nutrition drinks and protein supplements, combined % RSP share GBO, 2021 data.
**Sursa: Euromonitor International Limited; Per Consumer Health 2022ed, Meal replacement and protein supplements definitions; combined % RSP share GBO, 2021 data.
Lasă un comentariu