București, 15 decembrie 2020. Apropierea Noului An reprezintă un moment de bilanț în ceea ce privește alegerile sănătoase pe care le-am făcut anul acesta și ce ne propunem pentru anul viitor. Potrivit sondajului OnePoll realizat pentru Herbalife Nutrition, 38% dintre români profită de perioada sărbătorilor ca o scuză pentru a amâna alegerile sănătoase și își propun să le ia în considerare anul următor, în ianuarie, iar un procent de 32% și-au întrerupt dieta din cauza tentațiilor culinare de sărbători și în medie respondenții se așteaptă să se îngrașe câteva kilograme pe perioada sărbătorilor. 62% anticipează o creștere în greutate între 1 și 5 kg pe durata sezonului festiv.
“Agitația din perioada Sărbatorilor poate fi un moment dificil pentru mulți să își păstreze stilul de viață sănătos, dar este important să nu îți amâni obiectivele legate de acesta,” a declarat Dr. Kent Bradley, Chief Health and Nutrition Officer în cadrul Herbalife Nutrition. “O modalitate de a scăpa de tentații este de a consuma gustări sănătoase, bogate în proteine, care elimină dorința de excese culinare.”
Din rezultatele sondajului reiese că stresul suplimentar cauzat de evenimentele din 2020, în special, pandemia, este posibil să fi contribuit la acest rezultat. 42% dintre respondenții din România, respectiv 50% dintre respondenții la nivel global simt că merită să se răsfețe pe perioada sărbătorilor, mult mai mult decât în anii anteriori, pe fondul stresului acumulat în 2020.
Sondajul a mai evidențiat și câteva obiceiuri de consum interesante în perioada sărbătorilor. 24% dintre români au declarat că obișnuiesc să mănânce atât de mult încât e nevoie să își desfacă un nasture la pantaloni sau să își slăbească cureaua; 43% mănâncă mai mult de o porție din același fel de mâncare într-o zi și 39% consumă mai mult de trei mese pe zi. De asemenea, respondenții au declarat că servesc și mai mult de un desert la o masă (37%) și obișnuiesc să mănânce până se simt rău și/sau gata să explodeze (19%). 22% dintre cei intervievați au declarat că obișnuiesc să consume o gustare nocturnă foarte consistentă .
62% au declarat că adoptă o atitudine de tipul “Un an nou, un nou eu”, iar 39% dintre respondenții la nivel global își propun o rezoluție pentru 2021. Printre cele mai frecvente rezoluții se regăsește dorința de a lua decizii alimentare mai bune (25%), de a face mai multă mișcare (26%) și de a se concentra pe îngrijirea personală (21%).
Dr. Kent Bradley adaugă faptul că: “Rezoluțiile sunt o metodă foarte bună de a începe anul într-o notă pozitivă, dar fiți siguri că vă stabiliți obiective realizabile. Schimbările mici și constante în dietă și rutina de fitness sunt mai de durată, iar existența unei comunități care să vă încurajeze și să celebreze succesul împreună cu voi, chiar și virtual, poate face o foarte mare diferență.”
Respondenții au declarat că timpul petrecut mai mult acasă în acest an le-a permis să facă alegeri mai sănătoase decât ar fi făcut-o altfel (58%) și le-a oferit timp să se concentreze pe ei înșiși (60%). La nivel global, participanții la sondaj au oferit aproximativ aceleași răspunsuri.
Sondajul “Writing off the End of the Year” a fost realizat în intervalul 31 octombrie – 5 noiembrie 2020 pe un eșantion total de 6.000 de respondenți din 5 țări: SUA (2.000 de respondenți), Mexic (1.000 de respondenți), Grecia (1.000 de respondenți), Bulgaria (1.000 de respondenți) și România (1.000 de respondenți).
Despre Herbalife Nutrition
Herbalife Nutrition este o companie globală din domeniul nutriției. Misiunea companiei este promovarea nutriției prin schimbarea vieții oamenilor cu ajutorul produselor și a programelor de nutriție excepționale, încă din 1980. Herbalife Nutrition oferă produse de înaltă calitate, realizate pe baze științifice, consiliere individuală prin membrii independenți Herbalife Nutrition și o abordare orientată spre comunitate care îi inspiră pe clienți să adopte un stil de viață mai sănătos, mai activ.
Produsele Herbalife Nutrition pentru nutriție, gestionarea greutății, energie și fitness, precum și îngrijire personală sunt disponibile prin rețeaua de membri independenți din peste 90 de țări.
Herbalife Nutrition susține Herbalife Nutrition Foundation, o organizație non-profit care sprijină organizațiile comunitare axate pe asigurarea unei nutriții corecte. De asemenea, Herbalife Nutrition sponsorizează peste 190 de sportivi, echipe și evenimente de talie mondială la nivel global. Herbalife Nutrition are aproximativ 8.300 de angajați în întreaga lume.
Lasă un comentariu