Zeci de grupuri de câte minimum 50 de participanți, inclusiv din România, se vor conecta online și vor participa, concomitent în întreaga lume, la o clasă de fitness de proporţii. Inițiativa aparține Herbalife și are ca scop încercarea de a doborî două titluri GUINNESS WORLD RECORDS™: Cea mai mare clasă de antrenament HIIT (intervale scurte de intensitate ridicată) care se va desfășura în mai multe locuri din lume, și Cei mai mulți telespectatori pentru un flux live de antrenament cu intervale scurte de intensitate ridicată pe YouTube. Pentru a obține această performanță, Distribuitorii Independenți Herbalife se vor reuni în comunitățile lor de persoane pasionate de sport și stil de viaţă sănătos și vor urma un antrenament de 30 de minute, verificat de supraveghetori și transmis în direct pe YouTube.
Pentru a depăși recordul precedent, de această dată este nevoie ca cel puțin 3804 de persoane să participe la această iniţiativă, și peste 13.000 de persoane să urmărească transmisia live online, fiecare de pe propriul dispozitiv. Cu toţii vor urma acelaşi antrenament şi, conform regulamentului GUINNESS WORLD RECORDS™, niciunul din cei 50 de participanţi nu trebuie să se oprească mai mult de 1 minut în timpul sesiunii de sport, altfel întregul grup va fi descalificat.
Antrenamentul mondial va avea loc la ora 6 dimineața (ora Pacificului), respectiv 16.00 (ora României), în orașe din întreaga lume, inclusiv București, Iași, Ploiești, Constanța și Brașov.
”Ne dorim să aducem laolaltă comunitatea noastră globală și să sărbătorim stilul de viață activ și sănătos pe care îl susținem de mai bine de patru decenii cu produsele noastre. În 2015 am stabilit un titlu GUINNESS WORLD RECORDS™ pentru cei mai mulți participanți la un antrenament HIIT în 24 de ore. De această dată Herbalife își dorește să doboare acest record, dar și să avem cei mai mulți telespectatori pentru un flux live de antrenament HIIT pe YouTube”, declară Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife România.
În plus, Herbalife s-a angajat să doneze 10 USD pentru fiecare participant, până la 40.000 USD, pentru a sprijini Programul Casa Herbalife al Fundației Herbalife Family, care are ca scop îmbunătățirea vieților copiilor nevoiași prin parteneriate cu organizații caritabile existente pentru a oferi mese sănătoase și educație nutrițională copiilor din întreaga lume.
Herbalife promovează un stil de viață sănătos și activ, alături de o nutriție echilibrată, exerciții fizice regulate și odihnă adecvată. La nivel global, compania sponsorizează peste 150 de sportivi și echipe sportive precum și 5 comitete olimpice naționale.
Herbalife este marca nr.1 în lume pentru controlul greutății și wellbeing.*
* Sursa Euromonitor; CH2024, definiție pentru managementul greutății și well-being; cota % de piață agregată din vânzările cu amănuntul la nivel RSP combinată GBO, pentru 2023
Lasă un comentariu