Bucuresti, august 2024. Caraiman, cel mai nou brand din segmentul core din Romania, anunta campania „Trage-ti sufletul si poti castiga”, prin care consumatorii pot avea parte de o serie de premii atunci cand se bucura de gustul echilibrat al berii din portofoliul Bergenbier S.A.
„Totul incepe cu un Caraiman pus la rece, care poate aduce sub capac sau cheita o bere ori chiar codul castigator al celor 100.000 de euro pentru propria cabana. Este prima promotie nationala a marcii si am gandit aceasta campanie pe nevoile actuale din piata: o rata de castig ridicata cand vorbim despre premiile in bere si un mare premiu atractiv. Ne bucuram sa vedem cat de bine a fost primita lansarea Caraiman, semn ca segmentul core avea nevoie de un brand nou, cu gust echilibrat”, a punctat Victor Teiosanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.
Promotia are o rata de castig extrem de atractiva, una din cinci beri putand sa aduca inca o bere de 0,5 litri. Perioada de inscriere a codurilor pentru marele premiu este 1 august – 31 octombrie, iar cea de revendicare a berii castigate se intinde pana la 31 ianuarie 2025.
„Un moment de respiro, asta am vazut ca isi doresc consumatorii in toate interactiunile pe care le-am avut cu acestia. De aici a inceput povestea Caraiman, a cabanei care e atat de apreciata in piata, dar si a promotiei cu care venim acum spre consumatori. Prin distributia buna pe care o avem, consumatorii pot sa se bucure de aceasta promotie atat off-trade, cat si on-trade si ii incurajam pe toti sa isi traga sufletul si, de ce nu, sa se bucura de unul dintre premiile din campanie”, a punctat Nicoleta Cosneanu, Senior Brand Manager.
Campania se bucura si de un nou TVC, dar si de plasari in-store, comunicare digitala si radio. Mecanismul detaliat si regulamentul campaniei sunt disponibile pe site-ul oficial caraiman.ro.
Lasă un comentariu