• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veg Life

VegLifestyle is the good life

  • Rețete
    • Mic Dejun
    • Aperitive Vegane
    • Supe
    • Feluri de bază
    • Deserturi
    • Bauturi
  • Cele mai cool stiri ale momentului
  • Despre noi
    • Povestea VegLifestyle
    • Colaboratori
  • Contact

Bergenbier S.A. lanseaza Fresh 0.0 Rodie si Grapefruit Roz

mai 27, 2024 by Adriana Iordan Lasă un comentariu

Bucharest, May 2024. Bergenbier S.A., part of the Molson Coors Beverage Company group, continues its expansion in the non-alcoholic beer mix segment and launches Fresh 0.0 Pomegranate and Pink Grapefruit. It is already the fifth assortment of the brand that the company produces in its Ploiesti brewery.

“The Romanian consumer has started to look for different tastes, which is why Fresh 0.0 comes to meet him with a new flavor, Pomegranate and Pink Grapefruit, which is also an important element in our strategy for the non-alcoholic beer mix segment. This is a market that has been growing steadily over the last three years, that is why we are confident that the new Fresh 0.0 will be successful and this launch confirms the expansion of our non-alcoholic portfolio”, said Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.

The non-alcoholic beer segment also includes beer mixes, and the Bergenbier S.A. portfolio currently includes, in addition to the new assortment, the Fresh 0.0 flavors Apple and Pear, Lemon and Orange, Raspberry and Blueberry.

“The visibility of the Fresh 0.0 brand is steadily increasing from year to year, mainly because we aim, through our marketing plans, to align with market trends and satisfy consumer desires. This year, we are taking the path of optimism with the new flavor and bringing shades of pink into the glass and bold, tastes, not-too-sweet, of berry and grapefruit flavors to conquer market expectations” adds Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.

The new Pomegranate and Pink Grapefruit flavor is low in calories, contains no artificial preservatives or colorants, and the integrated marketing campaign focuses on a positive lifestyle to give consumers the inspiration they need every day.

“An extremely important pillar facilitating the holistic development of our 0.0% alcohol portfolio is the visibility in HoReCa partner stores and locations, and the launch of a new Fresh 0.0 flavor is another step towards addressing specific purchasing missions as well as varied consumption occasions throughout the day. We have full confidence in the success of the new flavor and promise relevant and surprising activations for consumers”, adds Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.

Fresh 0.0 Pomegranate and Pink Grapefruit is already available throughout Romania in off-trade and on-trade stores, in 0.5l aluminum cans and 0.33l bottles.

 

Ți-a plăcut? Dă mai departe!

  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă) Pinterest
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

S-ar putea să îți placă și:

Din categoria: Cele mai cool stiri ale momentului

Articol anterior: « De Ziua Copilului, ParkLake Shopping Center se transforma in Magic School!
Articolul urmator: Editura Publisol lanseaza „Fata in fata cu America” – o marturie complexa a subtilitatilor diplomatiei internationale »

Reader Interactions

Lasă un comentariuAnulează răspunsul

Bara principală

Urmărește-mă și aici

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Postari recente

  • Pielea mea s-a răsfățat cu produsele Tree Hut: exfoliere cu Vanilla Shea Sugar Scrub și hidratare tropicală cu Pineapple Body Butter
  • Cum mi-a simplificat viața MioMat – aparatul care face lapte vegetal la un singur buton
  • COLECȚIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACȚIE
  • Glacē™ – Inovația estetică a anului 2025, disponibilă în România exclusiv în clinica Dr. Dana Miricioiu
  • Fiecare pas contează, fiecare gest inspiră – ParkLake susține educația prin mișcare și solidaritate

Footer

Nu rata știrile VegLifestyle!

Pielea mea s-a răsfățat cu produsele Tree Hut: exfoliere cu Vanilla Shea Sugar Scrub și hidratare tropicală cu Pineapple Body Butter

Cum mi-a simplificat viața MioMat – aparatul care face lapte vegetal la un singur buton

COLECȚIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACȚIE

Glacē™ – Inovația estetică a anului 2025, disponibilă în România exclusiv în clinica Dr. Dana Miricioiu

Fiecare pas contează, fiecare gest inspiră – ParkLake susține educația prin mișcare și solidaritate

✨ Prima mea experiență cu un deodorant natural: nuud The Stick

 

Drepturi de autor

Toate articolele (text, reţetă)  și fotografiile care alcătuiesc conținutul acestui site, cât și drepturile de autor ale acestora, aparțin deținătorului site-ului VegLifestyle.ro. Copierea și diseminarea acestora pe orice suport (publicații online sau scrise, broșuri, cărți, etc.), în lipsa acordului scris al deținătorului, se vor pedepsi conform legii în vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe).

Categorii

Arhive

Copyright VegLifestyle © 2025 · Website realizat de Artisan Web

%d