Bucuresti, mai 2024. Bergenbier, sponsor oficial al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, si Cinema City sustin filmul calificarii tricolorilor la Campionatul European din Germania. Avanpremiera peliculei „In inima Nationalei” are loc in data de 13 mai, in toate cele 21 de cinematografe Cinema City din tara, iar spectatorii vor avea parte de surprize din partea producatorului de bere. Fiecare persoana peste 18 ani va primi o bere si o esarfa din partea Bergenbier, pentru a sustine echipa in meciurile din aceasta vara.
„Fotbalul si Echipa Nationala sunt doua elemente din ADN-ul brandului Bergenbier si ne bucuram sa fim un sponsor care de-a lungul timpului a fost alaturi de tricolori cand au adus victorii importante, la fel cum am fost alaturi si in momentele mai dificile. Calificarea la Campionatul European, dupa opt ani de pauza, inseamna o mare bucurie pentru noi toti, suporterii echipei, si ne bucuram sa sustinem filmul acestui moment, alaturi de partenerul Cinema City. Bergenbier este berea suporterilor, a spiritului de prietenie si credem ca povestea calificarii va oferi oamenilor o noua perspectiva a acestei performante”, spune Victor Teiosanu, Director de marketing Bergenbier S.A.
„In inima Nationalei” spune povestea unei echipe in care aproape nimeni nu mai credea, este o poveste din culisele campaniei de calificare la EURO 2024. Filmul este un documentar care invita spectatorii sa descopere jucatorii din alt unghi, unul in care au devenit echipa si apoi o familie.
„Echipa de suporteri Cinema City se alatura fanilor Echipei Nationale. Spectacolul fotbalistic se muta pe marele ecran, iar sala de cinema este locul unde spectatorii traiesc intens emotiile. Ne place performanta si acest parteneriat se potriveste perfect cu valorile Cinema City”, adauga Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City.
Bergenbier a revenit la Echipa Nationala ca sponsor in 2023 si este unul dintre brandurile care au stat pana acum cel mai mult alaturi de tricolori, fiind aproape de echipa timp de 14 ani, intre 1998 si 2008 si in perioada 2015-2019. Dupa campania de succes pentru EURO 2024, producatorul de bere va sustine drumul echipei si la Cupa Mondiala din 2026.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.
Lasă un comentariu