Tommy Hilfiger anunta un parteneriat de referinta cu F1 ACADEMY™ – seria este conceputa ca sa ajute si sa dezvolte tinerele femei pilot, si pentru a o sponsoriza pe Nerea Marti, pilot lider spaniol.
Bazandu-se pe o mostenire de parteneriate inovatoare in lumea Formulei 1™, Tommy Hilfiger accelereaza folosindu-se de platforma sa globala pentru a le ajuta pe tinerele femei pilot sa se simta puternice si sa remodeleze universul sportului. Avand in centrul atentiei F1 ACADEMY™, parteneriatul este construit pe o viziune comuna legata de sustinerea femeilor pilot neinfricate, ghidandu-le sa ajunga la nivelurile de elita ale competitiei.
„Sunt incantata de abordarea Tommy Hilfiger pentru acest sezon si este uimitor sa le purtam culorile in timp ce depasim limitele in fiecare cursa,” a spus Nerea Marti. „Sprijinind F1 ACADEMY, el sustine toate femeile pilot, ajutandu-ne sa trecem peste multe bariere. Dincolo de ceea ce se petrece pe pista de curse, astept cu nerabdare activarile si evenimentele care ma vor ajuta sa ma dezvolt pe plan profesional cat si pe plan personal.”
“De cand ma stiu am fost un fan al sporturilor moto, iar evolutia lor este incitanta” a spus Tommy Hilfiger. “Lumea sporturilor moto evolueaza intr-un ritm incredibil iar F1 ACADEMY™ este in fruntea acestei miscari. Astept cu nerabdare sa colaborez cu Susie Wolff, Managing Director, Nerea Marti, pilot lider si intreaga echipa F1 ACADEMY pe masura ce doboara barierele intr-un sport dominat de barbati.”
Colaborarea cu echipele de Formula 1™ a inceput din anii ‘90, si mostenirea TOMMY HILFIGER continua cu unul dintre cele cincisprezece costume concepute pentru sezonul 2024. Nerea Martí a debutat intr-o masina si un costum de cursa, amandoua personalizate cu brand-ul TOMMY HILFIGER, in testele pre-sezon din Arabia Saudita in perioada 20-23 februarie. Uniforma personalului F1 ACADEMY este, de asemenea, proiectata si furnizata de Tommy Hilfiger.
„TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de lifestyle la nivel mondial, astfel este o onoare sa ii avem alaturi in F1 ACADEMY ca Partener Oficial,” a spus Susie Wolff. „Tommy Hilfiger este implicat in totalitate in misiunea noastra de a imbunatati reprezentarea femeilor in sporturile moto, iar platforma lor globala va atrage oameni din afara lumii motorsportului si ne va ajuta sa ajungem la un public nou.”
Tommy Hilfiger continua sa fie lider in cultivarea campaniilor si activarilor revolutionare in cadrul Formula 1™. Initiativele anterioare includ crearea de colectii cu legenda sportului Lewis Hamilton si gazduirea de spectacole de moda inspirate de pista de curse. Brand-ul dezvolta aceasta mostenire, in calitate de partener la mult-asteptatul film Apple Original Formula 1, cu Brad Pitt alaturi de ambasadorul TOMMY HILFIGER Menswear, Damson Idris.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei pe social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @F1Academy si @NereaMarti32.
Lasă un comentariu