• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veg Life

VegLifestyle is the good life

  • Rețete
    • Mic Dejun
    • Aperitive Vegane
    • Supe
    • Feluri de bază
    • Deserturi
    • Bauturi
  • Cele mai cool stiri ale momentului
  • Despre noi
    • Povestea VegLifestyle
    • Colaboratori
  • Contact

Calvin Klein prezinta noua campanie Menswear Primavara 2024, cu Idris Elba in rolul principal

februarie 6, 2024 by Adriana Iordan Lasă un comentariu

Calvin Klein prezinta a doua parte a campaniei Primavara 2024, cu actorul si muzicianul Idris Elba in rol principal, care este se afla la prima colaborare cu brand-ul.

Filmata de Mert Alas, campania il arata pe Idris in cele mai rafinate stiluri de primavara Calvin Klein. Cand vine vorba despre imbracamintea pentru exterior, Trench-ul Clasic, Jacheta Camasa Cu Fermoar Seersucker si materialele premium din care este realizata Jacheta Bomber Din Satin, ofera o interpretare sofisticata a optiunilor la indemana pentru un layering de zi cu zi. Noul Costum Slim introduce o silueta eleganta, si mai multe interpretari la nivel de textura – lana, satin si bumbac. Minimalismul original si lejer, specific Calvin Klein, se face simtit in aceasta noua colectie, Primavara 2024, prin croiul modern, materiale fine, produse premium dedicate barbatilor.

 

Campania Primavara 2024 exploreaza universul Calvin Klein, evidentiind talente dinamice in viniete independente care le accentueaza individualitatea, le deblocheaza increderea si dezvaluie intregul stil de viata Calvin Klein. Stay tuned pentru urmatorul capitol.

 

 

Credit Campanie:

Imagine:  Mert Alas

Stilist: Emmanuelle Alt

 

Credit Editorial: Calvin Klein

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

 

 

Despre Calvin Klein, Inc.

Calvin Klein este un brand de lifestyle cu idealuri indraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna si minimalista a design-ului, imaginile incitante si conexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.

Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerul sau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construit reputatia ca lider in industria de moda americana prin liniile distincte ale brand-ului si o gama de produse licentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste 11.500 de asociati la nivel global.

 

Ți-a plăcut? Dă mai departe!

  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă) Pinterest
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

S-ar putea să îți placă și:

Din categoria: Cele mai cool stiri ale momentului

Articol anterior: « Editura ap! (ACT și Politon) lansează o colecție de cărți pentru copii și adolescenți: Ap!olodoria! Povești cu tâlc pentru tinerii cititori
Articolul urmator: Peste 15.000 de liceeni din București și din 9 județe participă la cea de-a IV-a ediție a Programului „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.” »

Reader Interactions

Lasă un comentariuAnulează răspunsul

Bara principală

Urmărește-mă și aici

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Postari recente

  • KIKO MILANO își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni
  • Noul meu duo favorit – Sereskin Hydrate și Serum Glow: Hidratare și Luminozitate Vizibilă
  • Clubul Calatorului by Corina Turcuman — calatoriile nu mai sunt un lux, ci un stil de viata
  • Puterea Trecutului – Cum ne putem reorganiza viața și recăpăta echilibrul interior
  • Bergenbier Fara Alcool devine sponsor oficial al Federatiei Romane de Ciclism pentru urmatorii trei ani

Footer

Nu rata știrile VegLifestyle!

KIKO MILANO își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni

Noul meu duo favorit – Sereskin Hydrate și Serum Glow: Hidratare și Luminozitate Vizibilă

Clubul Calatorului by Corina Turcuman — calatoriile nu mai sunt un lux, ci un stil de viata

Puterea Trecutului – Cum ne putem reorganiza viața și recăpăta echilibrul interior

Bergenbier Fara Alcool devine sponsor oficial al Federatiei Romane de Ciclism pentru urmatorii trei ani

Noutăți din rutina mea de skin care- serul cu Vitamina C & plasturii cu Aur24K de la BetterSkin

 

Drepturi de autor

Toate articolele (text, reţetă)  și fotografiile care alcătuiesc conținutul acestui site, cât și drepturile de autor ale acestora, aparțin deținătorului site-ului VegLifestyle.ro. Copierea și diseminarea acestora pe orice suport (publicații online sau scrise, broșuri, cărți, etc.), în lipsa acordului scris al deținătorului, se vor pedepsi conform legii în vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe).

Categorii

Arhive

Copyright VegLifestyle © 2025 · Website realizat de Artisan Web

%d