Tommy Hilfiger anunta colaborarea cu Supervsn Studios din Los Angeles. Lansat pe 10 iulie, Tommy x Supervsn face cinste originilor ambelor brand-uri conduse de comunitate si celebreaza tesutul multicultural al SUA, sustinand urmatoarea generatie de creativi americani. Fondatorul Supervsn, Gavin Mathieu, a infiintat studioul pentru a sustine ideile creativilor din comunitatile subreprezentate. O viziune incluziva reflectata in modul in care Tommy Hilfiger si-a deschis primul magazin, People’s Place, un spatiu in care oamenii din toate categoriile sociale sa se reuneasca pentru a se bucura de moda, arta, muzica si divertisment.
„Am fondat brand-ul cu incluziune in inima sa, ca un loc care ii intampina pe toti”, spune Tommy Hilfiger. „Supervsn imi ofera o mare speranta pentru viitor, imputernicind diversi creativi. Suntem mandri sa lansam o colectie alimentata de comunitate si de optimism.”
Colectia si campania reprezinta o Tapiserie a Americanei (Tapestry of Americana) – o sarbatoare a modului in care comunitatile se unesc pentru a modela cultura.
Conceptul reflecta o viziune plina de speranta pentru SUA si un indemn catre creativi de a proiecta lumea pe care doresc sa o vada.
„Tommy x Supervsn este o sarbatoare a multiculturalismului american”, a spus Gavin Mathieu. „Un tribut adus oamenilor de culoare responsabili pentru crearea Americii, recunoscand ca singura modalitate de produce schimbarea este sa lucram impreuna, imbinand viziuni creative in moduri armonioase.”
Colectia este supradimensionata, cu efect washed out si reflecta o stare de spirit din Los Angeles. Culorile decolorate, dar luminoase, vorbesc un limbaj al optimismului relaxat, inclusiv pantalonii scurti confectionati dintr-un amestec de camos si tie-dye. Jachetele, tricourile si un hanorac din material frantuzesc prezinta un simbol pentru noua Americana – o clapeta pe logo-ul Tommy in rosu, alb si albastru american, remixat cu culorile drapelului panafrican. Declaratiile indraznete includ „Aveti incredere in VSN, nu in algoritm”, incurajand creatorii sa-si pretuiasca progresul, sa creeze dintr-un loc de incredere si sa ignore zgomotul exterior.
Campania prezinta familia creativa Supervsn si invita publicul sa se implice in realizarea Tapiseriei Americanei (Tapestry of Americana), indreptand atentia catre comunitatile si culturile care au inspirat colectia. Un video realizat de Cole Santiago si Gavin Mathieu insusi prin care se intra in culise pentru a vedea expresii contemporane ale celor care realizeaza serigrafii, cusaturi, caligrafii si fotografii, toti lucrand la colaborare, aducand viziunile lor in realitate. Fotografiile de Jack Bool se concentreaza asupra unei lumi multiculturale vazute prin lentila comunitatii creative extraordinare a Supervsn.
Colectia este acum disponibila exclusiv pe tommy.com si supervsn.com. Alaturati-va comunitatii TOMMY JEANS pe retelele sociale prin @TommyJeans, @Supervsn, #TommyJeans si #TommyxSupervsn.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.
Despre SUPERVSN STUDIOS
Supervsn Studios este un spatiu creativ si colectiv care se concentreaza pe crearea de produse, continut si experiente care sa inspire creativitate. Definit prin intersectia dintre CREATIVITATE si REALITATE, cand ENERGIA devine IDEE, iar o IDEE devine REALITATE.
Lasă un comentariu