• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veg Life

VegLifestyle is the good life

  • Rețete
    • Mic Dejun
    • Aperitive Vegane
    • Supe
    • Feluri de bază
    • Deserturi
    • Bauturi
  • Cele mai cool stiri ale momentului
  • Despre noi
    • Povestea VegLifestyle
    • Colaboratori
  • Contact

Bergenbier S.A. lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii

aprilie 27, 2023 by Adriana Iordan Lasă un comentariu

Bucureşti, aprilie 2023. Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii. Este al patrulea sortiment al brand-ului pe care compania îl produce în fabrica din Ploiești.

„Cererea pentru mixurile de bere fără alcool continuă să crească în România, deoarece consumatorii caută mai multe opțiuni de consum și gusturi diferite. Fresh 0.0 se adresează acestor cerințe venite din piață și a înregistrat o creștere timp de doi ani consecutivi. Noua aromă, Mango și Fructul Pasiunii, este un atribut important în strategia noastră de a ne extinde în acest segment și suntem încrezători că va avea succes în 2023. În plus, expansiunea în zona non-alcoolică subliniază angajamentul Bergenbier S.A. de a oferi ocazii pentru consum responsabil în orice moment al zilei”, punctează Bogdan Jianu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Segmentul berilor fără alcool, care include și mixurile de bere, a înregistrat în 2022 cea mai mare creștere din industria berii, depășind 5% cotă de piață. Alături de noul sortiment, Bergenbier S.A. are în portofoliu și aromele Fresh 0.0. Măr și Pară, Lămâie și Portocală, Zmeură și Afine.

„Suntem extrem de atenți la trendurile din piață, iar planurile noastre de marketing au în centru valoarea pe care vrem să o aducem consumatorilor. Analizele ne arată că vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 este deja una extrem de bună, ceea ce ne ajută să investim în activări și parteneriate relevante. Obiectivul nostru este să creștem sustenabil, iar anul acesta va fi despre pasiune și un strop de mango, biletul nostru câștigător spre cucerirea segmentului mixurilor de bere”, adaugă Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.

Noua aromă Mango și Fructul Pasiunii beneficiază atât de o campanie integrată de marketing, cât și de execuții de tip trade marketing.

“Avem un focus dedicat în ceea ce privește vizibilitatea produselor 0.0% alcool în magazinele și locațiile HoReCa partenere. Brand-ul Fresh 0.0 adresează mai multe ocazii de consum, iar acest lucru ne ajută să venim cu activări relevante pentru consumatori. Suntem încrezători că noua aromă va înregistra rezultate foarte bune în 2023, completând astfel povestea de succes Fresh 0.0”, completează Cristina Botgros, Commercial Excellence Director. Sortimentul Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii este deja disponibil în toată România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Ți-a plăcut? Dă mai departe!

  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă) Pinterest
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

S-ar putea să îți placă și:

Din categoria: Cele mai cool stiri ale momentului

Articol anterior: « Împreună în arte și simțiri
Articolul urmator: Trei autori români de top în portofoliul Editurii CUANTIC! »

Reader Interactions

Lasă un comentariuAnulează răspunsul

Bara principală

Urmărește-mă și aici

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Postari recente

  • KIKO MILANO își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni
  • Noul meu duo favorit – Sereskin Hydrate și Serum Glow: Hidratare și Luminozitate Vizibilă
  • Clubul Calatorului by Corina Turcuman — calatoriile nu mai sunt un lux, ci un stil de viata
  • Puterea Trecutului – Cum ne putem reorganiza viața și recăpăta echilibrul interior
  • Bergenbier Fara Alcool devine sponsor oficial al Federatiei Romane de Ciclism pentru urmatorii trei ani

Footer

Nu rata știrile VegLifestyle!

KIKO MILANO își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni

Noul meu duo favorit – Sereskin Hydrate și Serum Glow: Hidratare și Luminozitate Vizibilă

Clubul Calatorului by Corina Turcuman — calatoriile nu mai sunt un lux, ci un stil de viata

Puterea Trecutului – Cum ne putem reorganiza viața și recăpăta echilibrul interior

Bergenbier Fara Alcool devine sponsor oficial al Federatiei Romane de Ciclism pentru urmatorii trei ani

Noutăți din rutina mea de skin care- serul cu Vitamina C & plasturii cu Aur24K de la BetterSkin

 

Drepturi de autor

Toate articolele (text, reţetă)  și fotografiile care alcătuiesc conținutul acestui site, cât și drepturile de autor ale acestora, aparțin deținătorului site-ului VegLifestyle.ro. Copierea și diseminarea acestora pe orice suport (publicații online sau scrise, broșuri, cărți, etc.), în lipsa acordului scris al deținătorului, se vor pedepsi conform legii în vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe).

Categorii

Arhive

Copyright VegLifestyle © 2025 · Website realizat de Artisan Web

%d