Bazându-se pe legăturile istorice cu hip-hop-ul, „Denim Progressed” oferă o nouă abordare a îmbrăcăminții streetwear, alături de o campanie inspirată de vibe-ul orașului New York.
Tommy Hilfiger anunță lansarea următorului capitol din Denim Progressed, platforma TOMMY JEANS prin care se încurajează denimul progresiv. Colecția își păstrează vii rădăcinile hip-hop și denimul rămâne un element central în îmbrăcămintea streetwear modernă care aduce în prim plan conceptul de baggy jeans.
Croielile largi, faimosul New York City și hip-hop-ul au fost întotdeauna relevante pentru istoria TOMMY JEANS. Aceste conexiuni clasice sunt popularizate în colecția care îmbină piese ale stilului de stradă prin denimul progesiv. Abordările surprinzătoare în design și proporțiile baggy contemporane reprezintă o manifestare modernă a exprimării de sine – în timp ce brand-ul continuă să promoveze ceea ce urmează.
Produsele cheie sunt blugii Aiden pentru bărbați și pentru femei cei cu croiala Daisy. Blugii Aiden sunt oversized și cu tur lăsat, în timp ce blugii Daisy sunt wideleg, cu talie joasă, oferind o notă actuală stilului prep din TOMMY JEANS. Fie că se regăsește în produse cu croială baggy, emblematicii blugi cu straight leg, o fustă micro sau o jachetă bomber oversized, denimul este prezent într-o gamă mai largă de produse și continuă să joace un rol central în colecție, oferind consumatorilor instrumentele necesare pentru a se exprima pe deplin. În colecție se găsesc și jacheta windbreaker Chicago, tricouri îndrăznețe cu dungi, pantaloni scurți și tricouri inspirate de skate și pulovere strălucitoare.
Campania se desfășoară în New York și surprinde esența orașului: energie și îndrăzneală amestecate cu vibrația de pe stradă. Surprinse printr-o lentilă contemporană, articolele vestimentare sunt prezentate de localnici din New York, subliniind coliziunea stilului prep din anii’90 cu stilul hip-hop modern de astăzi. Imaginile lui Nick van Tiem și videoclipul campaniei de Ben Fitzgerald sunt realizate pe terenuri de baschet, în parcuri de skate, spălătorii, apartamente și în fața magazinelor de proximitate – toate spații specifice NYC-ului.
Colecția este disponibilă pe tommy.com și în magazine TOMMY JEANS din întreaga lume. Magazinele TOMMY JEANS din România se află în centrele comerciale Parklake Shopping Center și Mega Mall.
Intrați pe platformele sociale @TommyJeans, #TommyJeans și alăturați-vă comunității TOMMY JEANS – o destinație digitală care combină muzica, streetwear și cultura.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.
Lasă un comentariu