Herbalife Nutrition Romania a reciclat, in ultimul an, in cadrul centrului de vanzari si distributie din Bucuresti aproape 1 tona de plastic si folie de plastic.
Pentru a sarbatori Ziua Mondiala a Oceanelor, Herbalife Nutrition a anuntat parteneriatul de responsabilitate globala pe doi ani incheiat cu Plastic Bank, o intreprindere sociala care sprijina Administratorii Oceanelor din intreaga lume sa puna capat problemei plasticului din oceane.
Sarbatorita in fiecare an la 8 iunie, Ziua Mondiala a Oceanelor are rolul de a reaminti importanta pe care o au oceanele in ceea ce priveste influenta asupra planetei si a speciei umane. Conform https://unworldoceansday.org, tema pentru 2022, dedicata acestei zile, este “Revitalization: Collective Action for the Ocean“.
“Sanatatea planetei noastre are un impact asupra sanatatii oamenilor”, a declarat Erin Richards-Kunkel, senior director of Strategic Partnerships and CSR, Herbalife Nutrition. “Parteneriatul nostru cu Plastic Bank va contribui la imbunatatirea apelor oceanelor lumii, creand in acelasi timp o oportunitate financiara pentru ca oamenii sa se alature acestui efort.”
Prin acest parteneriat, Herbalife Nutrition isi propune sa previna intrarea a peste 400.000 de kilograme de plastic in oceane pana la sfarsitul anului 2023. In plus, organizatia ofera o oportunitate economica pentru membrii comunitatii Plastic Bank din Indonezia, care predau deseurile de plastic la sucursalele locale de colectare in schimbul unor beneficii care imbunatatesc viata. Acest efort extinde si mai mult angajamentul Herbalife Nutrition de a recicla si elimina deseurile de plastic, contribuind in acelasi timp la obiectivul sau de a genera 50 de milioane de efecte pozitive pentru a hrani oamenii si planeta pana la cea de-a 50-a aniversare in 2030.
Conform Programului Natiunilor Unite pentru Mediu, plasticul acopera 40% din suprafata oceanelor din intreaga lume, ceea ce are drept rezultat daune economice de aproximativ 13 miliarde de dolari pentru ecosistemele marine.
Noul parteneriat vine in completarea altor programe active de reciclare ale Herbalife Nutrition. In peste 10 piete din intreaga lume, compania a implementat initiative locale de reciclare in curs de desfasurare la centrele de vanzari si distributie ale companiei pentru a stimula reciclarea ambalajelor produselor companiei si pentru a-i educa pe clienti cu privire la reciclare si reducerea deseurilor. In perioada aprilie 2021 – aprilie 2022, Herbalife Nutrition Romania a reciclat in cadrul centrului de vanzari si distributie din Bucuresti: 810 kg de plastic si 100 kg folie de plastic.
„Pentru noi, sustenabilitatea este o parte esentiala a procesului de imbunatatire a vietii. Cu aproape 1 tona de plastic si folie de plastic reciclata in doar un an, si Herbalife Nutrition Romania isi aduce contributia pentru o lume mai curata. Din 2013, peste 200.000 kg de plastic au fost reciclate la nivel global din centrele Herbalife Nutrition de vanzari, iar in colete sunt folosite perne de aer din 50% plastic reciclat”, a declarat Romeo Cazanescu, Country Director Herbalife Nutrition Romania, Moldova, Ungaria si Bulgaria.
De asemenea, compania este implicata si in proiecte educative destinate copiilor pe teme de sustenabilitate si reciclare. Pe 3 iunie, copiii de la Asociatia ,,Ana si Copiii” au participat la un workshop despre sustenabilitate organizat de Herbalife Nutrition Romania si impreuna cu Gabriela Ralea, creator de continut despre DIY, home & living si specialist in redesign, au dat o viata noua ambalajelor produselor Herbalife Nutrition.
,,Suntem tare recunoscatori sa ii avem alaturi de noi pe cei de la Herbalife Nutrition care, an de an, ne ajuta sa dezvoltam spiritul ecologic al copiilor din programele noastre prin activitati extracurriculare interactive. Credem ca este extrem de important ca cei mici sa invete prin experienta si conectandu-se la realitatea lor de zi cu zi. Acest lucru ne da si noua si lor incredere ca intr-adevar putem schimba ceva in relatia noastra cu mediul inconjurator”, a declarat Mihaela Voivozeanu, Presedinte Asociatia ,,Ana si Copiii”.
In Global Responsibility Report Nourishing People and the Planet, lansat anul trecut, compania discuta, de asemenea, despre obiectivele sale de a reduce utilizarea plasticului si de a folosi mai multe materiale reciclate, cum ar fi PCR (rasina post-consum), reducand in acelasi timp cantitatea totala de ambalaje pentru produsele sale de nutritie la nivel global.
Pentru mai multe informatii despre eforturile de responsabilitate globala ale Herbalife Nutrition, vizitati www.IAmHerbalifeNutrition.com/global-responsibility/.
Despre Herbalife Nutrition
Herbalife Nutrition este o companie globala care a schimbat viata oamenilor oferind produse nutritionale exceptionale si o oportunitate de afaceri dovedita pentru distribuitorii sai independenti inca din 1980. Compania ofera produse de inalta calitate care au la baza studii stiintifice, vandute in peste 95 de tari de catre distribuitori independenti. Acestia ofera consiliere individuala si o abordare orientata spre comunitate, iar acest lucru ii inspira pe clienti sa adopte un stil de viata mai sanatos, mai activ. Prin angajamentul companiei de a hrani oamenii, comunitatile si planeta, Herbalife Nutrition se angajeaza sa realizeze 50 de milioane de impacte pozitive – acte tangibile de bine – pana in 2030, la cea de-a 50-a aniversare a sa. Pentru mai multe informatii, vizitati IAmHerbalife.com.
Despre Plastic Bank
Plastic Bank sprijina Ocean Stewards sa puna capat problemei plasticului din oceane. Comunitatile noastre de colectare etica schimba plasticul pentru beneficii care imbunatatesc viata. Schimburile sunt securizate printr-o platforma blockchain care permite colectarea trasabila, securizeaza veniturile si verifica raportarea. Materialul colectat este transformat in materie prima de catre Social Plastic, pentru a fi reutilizat in produse si ambalaje.
PlasticBank®, Social Plastic® si Alchemy™ sunt marci comerciale ale The Plastic Bank Recycling Corporation.
Aflati mai multe la plasticbank.com.
Despre Asociatia Ana si Copiii
Asociatia „Ana si Copiii” are o experienta de peste 15 ani, fiind acreditata si licentiata de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale ca furnizor de servicii directe pentru copii si adolescenti proveniti din medii defavorizate. In prezent, asociatia lucreaza cu 1000 de copii si tineri, cu varste cuprinse intre 4 si 17 ani. Face acest lucru prin coordonarea a 3 Centre de Sprijin Social si Educational, in judetele Bucuresti, Prahova, Calarasi si Ilfov. In decursul acestui an, ,,Ana si Copiii” va deschide un nou Centru in Bucuresti, sector 3. Acest Centru va putea primi zilnic peste 200 de copii, fiind de altfel si cel mai mare Centru de Sprijin Educational din Romania.
Principalele servicii pe care copiii si tinerii le primesc zilnic in locatiile asociatiei sunt: 2 mese calde pe zi, ajutor la teme, sprijin emotional, activitati saptamanale de educatie non-formala. Copiii merg, de asemenea, in tabere, drumetii, la teatru, la muzeu. Tot cu sprijinul ,,Ana si Copiii”, cei mici primesc constant hainute, rechizite, produse de igiena personala si tot ce au nevoie pentru a merge zilnic la scoala. In anul 2021, modelul de lucru al Asociatiei ,,Ana si Copiii” a fost recunoscut ca exemplu de buna practica de catre Banca Mondiala. In Romania, Herbalife Nutrition Foundation sprijina Asociatia „Ana si Copiii” de peste sase ani, contribuind la o nutritie si un stil de viata sanatos in randul copiilor si oferind acestora mese zilnice. Pe parcursul parteneriatului, Herbalife Nutrition Foundation a donat peste 191.000 USD pentru Asociatia „Ana si Copiii”. Cu sprijinul Herbalife Nutrition Foundation (HNF), Asociatia Ana si Copiii continua in 2022 construirea Noului Centru de Sprijin Educational din Bucuresti.
Lasă un comentariu