• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veg Life

VegLifestyle is the good life

  • Rețete
    • Mic Dejun
    • Aperitive Vegane
    • Supe
    • Feluri de bază
    • Deserturi
    • Bauturi
  • Cele mai cool stiri ale momentului
  • Despre noi
    • Povestea VegLifestyle
    • Colaboratori
  • Contact

Verdino isi redefineste imaginea printr-un rebranding fresh si autentic

martie 13, 2025 by Adriana Iordan Lasă un comentariu

Verdino, pionierul pentru produse pe baza de plante alternative la carne, anunta cu entuziasm o noua strategie de rebranding ce are ca scop consolidarea pozitiei sale pe piata, redefinirea valorilor si asteptarilor consumatorilor.

Noua identitate de brand a fost definita pe baza insight-urilor relevate din studiul propriu realizat in 2024, care a oferit o perspectiva concisa asupra perceptiei obiceiurilor de consum in privinta produselor vegetale. Rezultatele acestuia au evidentiat interesul crescut al consumatorilor pentru sanatate si diete echilibrate care includ produse cu legume sau bazate pe diferite tipuri de proteine vegetale, care sunt usor de integrat in rutina zilnica si au un impact pozitiv asupra starii de bine.

Zambetul Verdino – Gustul care te face fericit!

Noul logo, un zambet larg, reprezinta nu doar bucuria de a manca bine, ci si satisfactia de a face alegeri bune pentru tine si pentru planeta.

Acesta este completat de sloganul clar si memorabil, Live. Life. Green, mesaj ce creeaza o conexiune emotionala cu consumatorii, dar mai ales reflecta perfect valorile brandului- angajamentul fata de un stil de viata echilibrat, sustenabil, conectat la natura: Verdino te face sa zambesti si sa te simti bine cand mananci!, Te simti bine cand iti plac gustul si ingredientele, Te simti bine cand te gandesti la animale, la mediul inconjurator, la viitor, la propria persoana!   

Totodata, prin actualizarea portofoliului, atat in ceea ce priveste retetele, cat si designul ambalajelor – acum mai atractive si moderne – Verdino transmite mai evident, beneficiile produselor sale: continutul ridicat de proteine, vitaminele si mineralele adaugate.

“Dupa un proces complex de intelegere a obiceiurilor de consum, lansarea unei noi imagini de brand Verdino marcheaza un moment important in calatoria noastra! Verdino inseamna mai mult decat produse vegetale – este o experienta autentica de gust, asa cum au declarat consumatorii in studiul nostru.

Rebrandingul Verdino marcheaza o noua strategie de portofoliu, prin care ne propunem sa trecem dincolo de imitarea produselor traditionale pe baza de proteina animala si sa dezvoltam produse proprii, mai usor de recunoscut si de integrat in obiceiurile alimentare ale consumatorilor. Ne concentram pe crearea unor alimente bazate pe un mix de proteine vegetale, imbogatite cu vitamine si minerale, care au castigat tot mai multa popularitate in ultimii ani si pot deveni o parte naturala a dietei zilnice.

Proteinele, vitamina B12, fierul si zincul sunt nutrienti esentiali, adesea deficitari intr-o dieta preponderent vegetariana. Noile produse Verdino sunt concepute pentru a oferi un aport echilibrat, contribuind astfel la o alimentatie completa si nutritiva, pastrand in acelasi timp gustul consacrat si apreciat de consumatorii nostri.

Prin actualizarea portofoliul Verdino si, implicit prin noul design de ambalaj, intentionam sa fim mai mult decat un brand de hrana vegetala –  sa fim inspiratia din fiecare farfurie, prima alegere pentru cei care cauta o alimentatie echilibrata, sustenabila si plina de savoare.’’, a declarat Celina Condorovici, Marketing Director, Verdino Green Foods.

#Depost, #BunTotAnul

Pe piata din Romania, produsele vegetale sunt, in mod traditional, asociate si consumate cu precadere in perioadele de post. Verdino recunoaste aceasta tendinta si raspunde nevoilor consumatorilor printr-un portofoliu variat de produse pe baza de proteine vegetale, ce pot fi integrate in orice context culinar.

Sub hashtag-urile  #DePost si #BunTotAnul, Verdino promoveaza integrarea produselor vegetale in alimentatia zilnica, oferind alternative delicioase si echilibrate nutritional, indiferent de sezon.

Cu Verdino, fiecare masa inseamna mai mult decat gust – inseamna o viata echilibrata, sustenabila si un stil de viata responsabil.

 

Despre Verdino

Verdino este un brand romanesc al companiei Verdino Green Foods, din judetul Alba, lansat in 2019, dedicat produselor vegetale pe baza de proteine vegetale.

Portofoliul Verdino cuprinde o gama variata de produse pe baza de legume (Snitel cu legume, Batoane cu legume, Chiftelute cu legume), produse bogate in proteine (PROtein® Burger, Carnaciori, Chiftelute), panetate ready to eat si ready to cook si mezeluri.

Produsele Verdino se gasesc in marile lanturi de hypermarketuri si supermarket-uri, si retelele cash & carry: Auchan, Carrefour, Kaufland, Mega Image, Remarkt, Metro, Selgros, precum si in retelele online, Freshful, Bringo si Sezamo.

Mai multe detalii despre produsele Verdino pe www.verdinofoods.com si pe platformele de socializare Facebook, Instagram si TikTok.

Ți-a plăcut? Dă mai departe!

  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă) Pinterest
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

S-ar putea să îți placă și:

Din categoria: Cele mai cool stiri ale momentului

Articol anterior: « Dieta sănătoasă în Postul Paștelui: Ce alimente să alegem pentru a evita kilogramele în plus și capcanele alimentare de post!
Articolul urmator: Ce înseamnă Silent Beauty, noul trend în medicina estetică care prioritizează naturaleţea? »

Reader Interactions

Lasă un comentariuAnulează răspunsul

Bara principală

Urmărește-mă și aici

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Postari recente

  • Pielea mea s-a răsfățat cu produsele Tree Hut: exfoliere cu Vanilla Shea Sugar Scrub și hidratare tropicală cu Pineapple Body Butter
  • Cum mi-a simplificat viața MioMat – aparatul care face lapte vegetal la un singur buton
  • COLECȚIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACȚIE
  • Glacē™ – Inovația estetică a anului 2025, disponibilă în România exclusiv în clinica Dr. Dana Miricioiu
  • Fiecare pas contează, fiecare gest inspiră – ParkLake susține educația prin mișcare și solidaritate

Footer

Nu rata știrile VegLifestyle!

Pielea mea s-a răsfățat cu produsele Tree Hut: exfoliere cu Vanilla Shea Sugar Scrub și hidratare tropicală cu Pineapple Body Butter

Cum mi-a simplificat viața MioMat – aparatul care face lapte vegetal la un singur buton

COLECȚIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACȚIE

Glacē™ – Inovația estetică a anului 2025, disponibilă în România exclusiv în clinica Dr. Dana Miricioiu

Fiecare pas contează, fiecare gest inspiră – ParkLake susține educația prin mișcare și solidaritate

✨ Prima mea experiență cu un deodorant natural: nuud The Stick

 

Drepturi de autor

Toate articolele (text, reţetă)  și fotografiile care alcătuiesc conținutul acestui site, cât și drepturile de autor ale acestora, aparțin deținătorului site-ului VegLifestyle.ro. Copierea și diseminarea acestora pe orice suport (publicații online sau scrise, broșuri, cărți, etc.), în lipsa acordului scris al deținătorului, se vor pedepsi conform legii în vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe).

Categorii

Arhive

Copyright VegLifestyle © 2025 · Website realizat de Artisan Web

%d