• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veg Life

VegLifestyle is the good life

  • Rețete
    • Mic Dejun
    • Aperitive Vegane
    • Supe
    • Feluri de bază
    • Deserturi
    • Bauturi
  • Cele mai cool stiri ale momentului
  • Despre noi
    • Povestea VegLifestyle
    • Colaboratori
  • Contact

EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român!

martie 15, 2023 by Adriana Iordan Lasă un comentariu

Unul din cei mai experimentați Chief Marketing Officer de la noi – Corneliu Vîlsan – își împărtașește experiența, principiile și metodele in Phronesis Marketing, prima carte de marketing strategic scrisă de un român și una din puținele cărți din lume care măsoară eficacitatea marketing-ului și arată cum funcționează publicitatea din perspectiva clientului.

Termenul propus – Phronesis – vine din limba greacă și semnifică înțelepciune practică, sau sagacitate.

Corneliu Vîlsan menționează : “Marketerii vor beneficia de studiile de caz și de principiile prezentate in carte, bazate pe experiența mea de peste 20 de ani ca Senior Executive in domeniul băuturilor, la nivel atât B2B, cât și B2C. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketingului, pentru a creste eficienta  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizatiilor. in general.”

Cartea a fost publicată inițial în SUA, în 2020, în limba engleză.

Corneliu Vilsan  este senior executive român (membru in board la o companie din top CAC40, peste 20 de ani experiență în companii multinaționale –  Pernod Ricard, Seagram, Johnson & Johnson, Schneider Electric).

“Am scris această carte ca pe o contribuție care să ajute la ințelegerea dificultăților cu care se confruntă marketerii din ziua de azi: problema încrederii, problema conexă a pierderii de putere în organizație și problema aptitudinilor,” spune Vîlsan. Marketerii vor beneficia de studiile de caz și principiile prezentate în carte, bazate pe experiența de peste 20 de ani a autorului ca Senior Executive in domeniul băuturilor, produselor cosmetice dar și servicii și produse B2B. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketing-ului, pentru a crește eficiența  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizatiilor, în general.”

Informații tehnice

Titlu                                  Phronesis Marketing

Subtitlu:                          Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in                                              viața reală , aplicabile  de la brandurile internaționale la mărcile craft

Traducere din limba engleză: Bogdan Olteanu şi Corneliu Vîlsan

Nr de pagini:                 230

Format:                           15 x 23 cm

ISBN:                                978-606-95576-1-7

Preț lansare:                 50 lei

Promovare.                    Radio Guerrilla, Ziarul financiar, IQ Ads

Recenzii

 Multe voci declară: „Big idea este moartă. Poziționarea este moartă. Brandurile sunt moarte.” Corneliu Vâlsan, prin modelul structurat și prin exemplele practice din PHRONESIS MARKETING, te ajută să dovedești contrariul.

„Sunt absolut încântat de cât de bună – și necesară – este această carte. Corneliu este un David Ogilvy al perspectivei clientului!”

Rory Sutherland, vicepreședinte al Ogilvy UK, autor al cărții

Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t MakeSense

Cartea va fi lansată în 16 martie 2023 ora 18.00 la Seneca Anticafe, în București (Str. Ion Mincu Nr.1) și este disponibilă în pre-comandă pe edituracuantic.ro.

Cititorii vor găsi cartea din luna martie în rețeaua Cărturești, emag.ro, librex.ro, elefant.ro, libris.ro, cartepedia.ro, librarie.net, Librăria Mihai Eminescu București, rețeaua Centrului de Librării București, Librarium, Librăria Bookstory Cluj, Seneca Anticafe.

Ți-a plăcut? Dă mai departe!

  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă) Pinterest
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

S-ar putea să îți placă și:

Din categoria: Cele mai cool stiri ale momentului

Articol anterior: « Tommy Hilfiger anunță Kids Collection: Tomorrow’s Classics
Articolul urmator: Calvin Klein dă start-ul campaniei SPRING 2023 alături de Aaron Taylor-Johnson, FKA twigs, JENNIE, Kendall Jenner și Michael B. Jordan »

Reader Interactions

Lasă un comentariuAnulează răspunsul

Bara principală

Urmărește-mă și aici

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Postari recente

  • Pielea mea s-a răsfățat cu produsele Tree Hut: exfoliere cu Vanilla Shea Sugar Scrub și hidratare tropicală cu Pineapple Body Butter
  • Cum mi-a simplificat viața MioMat – aparatul care face lapte vegetal la un singur buton
  • COLECȚIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACȚIE
  • Glacē™ – Inovația estetică a anului 2025, disponibilă în România exclusiv în clinica Dr. Dana Miricioiu
  • Fiecare pas contează, fiecare gest inspiră – ParkLake susține educația prin mișcare și solidaritate

Footer

Nu rata știrile VegLifestyle!

Pielea mea s-a răsfățat cu produsele Tree Hut: exfoliere cu Vanilla Shea Sugar Scrub și hidratare tropicală cu Pineapple Body Butter

Cum mi-a simplificat viața MioMat – aparatul care face lapte vegetal la un singur buton

COLECȚIA KIKO MILANO x CANDY CRUSH®: O EXPLOZIE DE DISTRACȚIE

Glacē™ – Inovația estetică a anului 2025, disponibilă în România exclusiv în clinica Dr. Dana Miricioiu

Fiecare pas contează, fiecare gest inspiră – ParkLake susține educația prin mișcare și solidaritate

✨ Prima mea experiență cu un deodorant natural: nuud The Stick

 

Drepturi de autor

Toate articolele (text, reţetă)  și fotografiile care alcătuiesc conținutul acestui site, cât și drepturile de autor ale acestora, aparțin deținătorului site-ului VegLifestyle.ro. Copierea și diseminarea acestora pe orice suport (publicații online sau scrise, broșuri, cărți, etc.), în lipsa acordului scris al deținătorului, se vor pedepsi conform legii în vigoare (Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe).

Categorii

Arhive

Copyright VegLifestyle © 2025 · Website realizat de Artisan Web

%d