Herbalife Nutrition, companie globală în domeniul nutriției, a primit distincțiile pentru “The World’s #1 Health Shake1” și “The #1 Brand in Active and Lifestyle Nutrition2” din partea Euromonitor International, o companie independentă de cercetare de piață. Herbalife Nutrition este marca numărul 1 la nivel mondial în nutriție pentru persoane active și nutriție ca stil de viață2.
Compania își menține poziția de top în clasament în patru alte categorii Euromonitor, printre care cele pentru controlul greutății și starea de bine3; iar pentru al cincilea an consecutiv, titlurile de brandul de top mondial la categoriile de control al greutății4, înlocuitori de masă5 și la categoria combinată de înlocuitori de masă și suplimente proteice6.
„Crearea celor mai gustoase produse de nutriție, de cea mai înaltă calitate, care îi ajută pe oameni să își atingă obiectivele de wellness, se află în centrul a tot ceea ce facem și reprezintă motivul pentru care consumatorii au încredere în Herbalife Nutrition să îi ajute să își îmbunătățească nutriția”, spune John Agwunobi, Chairman și CEO, Herbalife Nutrition.
Herbalife Nutrition înseamnă nutriţie bazată pe ştiinţă, de la materii prime de cea mai bună calitate şi până la produse riguros testate şi avizate de către cercetători, nutriţionişti şi medici de renume.
În fiecare an, compania primește numeroase premii pentru produsele sale de înaltă calitate, bazate pe date științifice, premii acordate de mass-media, agenții guvernamentale și companii de cercetare în rândul consumatorilor. O parte dintre premiile obținute anul trecut includ:
- România: Formula 1 cu aromă de ciocolată fină, desemnat câştigător al premiului “Votat Produsul Anului 2021” în categoria “Nutriție – înlocuitor masă” în urma participării la competiţia“Votat Produsul Anului 2021 – Pentru Inovaţie”, ce are la bază un studiu de piață desfășurat pe un eșantion total de minim 4.000 de consumatori.
- Statele Unite: Selectat drept unul dintre cele mai bune programe de pierdere în greutate de Consumer Affairs, conform votului consumatorilor.
- China: Numeroase premii inclusiv Premiul Național pentru Companiile care demonstrează calitatea și integritatea produselor și serviciilor oferite, acordat de Asociația Chineză pentru Inspecția Calității.
- India: Distincția “Power Brand 2021” la categoria Nutriție holistică globală pentru femei (Overall Holistic Nutrition for Women), acordată de Femina, cea mai citită revistă în limba engleză pentru femei din India.
- Coreea: Pentru al zecelea an consecutiv, a primit marele premiu la categoria Alimente funcționale pentru sănătate, oferit de Digital Chosun Ilbo, o companie locală lider în domeniul mass-media, și sponsorizat de Ministerul Comerțului, Industriei și Energiei și de Ministerul Agriculturii, Alimentației și Dezvoltării Rurale.
- Rusia: Produsul Anului, acordat pentru High Protein Iced Coffee, de către Camera de Comerț din Rusia și Moscow International Business Association (MIBA).
- Taiwan: Simbolul calității nutriționale, acordat de Institutul pentru Biotehnologie și Industria medicamentelor pentru a informa consumatorii cu privire la produsele care îndeplinesc cele mai înalte standarde de siguranță și calitate.
- Marea Britanie/Irlanda: Produsul Anului, oferit pentru Tri-Blend Select la categoria suplimentelor nutriționale. Premiul este decernat pe baza voturilor consumatorilor.
- Vietnam: Premiul de Aur pentru un Produs de sănătate publică, acordat de Asociația vietnameză pentru alimente funcționale. Șaisprezece produse Herbalife Nutrition au fost recunoscute pentru calitatea, siguranța și eficiența lor.
- Belgia: Produsul Anului, acordat pentru Collagen Skin Booster și Formula 1 Smooth Chocolate. Premiul este decernat pe baza voturilor consumatorilor.
Pentru informații suplimentare despre premiile obținute recent, vizitați IAmHerbalifeNutrition.com. Produsele Herbalife Nutrition sunt disponibile doar prin intermediul Distribuitorilor Independenți Herbalife Nutrition pe site-ul www.herbalife.ro .
Despre Herbalife Nutrition Ltd.
Herbalife Nutrition este o companie globală care schimbă viețile oamenilor prin produsele sale de nutriție excelente și o oportunitate de business dovedită pentru Distribuitorii săi independenți încă din 1980. Compania oferă produse de înaltă calitate, realizate pe baze științifice, care se comercializează în peste 90 de țări de către distribuitori întreprinzători care oferă coaching individual și o comunitate încurajatoare prin care își inspiră clienții să adopte un stil de viață mai sănătos și mai activ. Prin campania sa globală de eradicare a foametei, compania și-a asumat angajamentul să promoveze nutriția și educația în rândul comunităților din întreaga lume.
Lasă un comentariu